דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
מדרסים לדורבן

דורבן כף רגל הוא הכינוי בשפה השגורה עבור דלקת ברקמת כף הרגל הנקראת חיתולית הכפית, או באנגלית – Plantar Fasciitis. הדלקת תוקפת את הרצועה התומכת בכף הרגל והיא מאופיינת בתחושת כאב חד בסמיכות לעקב. את הופעתה של דלקת דורבן ברגל מייחסים בספרות הרפואית לעמידה ממושכת, נעילת נעליים שאינן בריאות או מותאמות למבנה הארגונומי של כך הרגל או אי נעילת נעליים מתאימות לדורבן או בעומס יתר על הרצועה התומכת בקשת כף הרגל.

סובלים מדורבן בכף הרגל? השאירו פרטים ונדאג לטפל בכם

למה מומלץ להשתמש עם מדרסים לדורבן?

דורבן, אם כך, עלול להסב כאבים חזקים לאדם הסובל מהדלקת ועליו לחפש דרכים לפתור את הבעיה או לכל הפחות להקל על הכאב. התאמת מדרסים לדורבן בכף הרגל מהווה פתרון אשר יכול לסייע בהפחתת הכאב על ידי מתן תמיכה חיצונית לקשת כף הרגל והורדת העומס ממנה. מדובר במדרסים המותאמים אישית לכל נבדק או מטופל ולכן מדרסים אורטופדיים לדורבן ברגל מסייעים לשפר את התנהלותו היומיומית של מי שסובל מכאבים בכף הרגל.

מהם גורמי הסיכון לדורבן ברגל?

גורמי הסיכון לדורבן בכף הרגל הוא בעיקר לאלו הרצים עומדים או הולכים למשך פרקי זמן ארוכים, בייחוד על משטחים קשים, לדוגמא מורים, עובדי מפעלים, מלצרים שרוב היום עומדים על הרגליים שלהם, או לדוגמא ספורטאים מקצועיים, שרצים או קופצים על משטחים קשים.

גורמי סיכון נוספים לדורבן בכף הרגל –

  • נעילת נעליים לא מתאימות לדורבן
  • אנשים בעלי כפות רגליים או כאלו בעלי קשתות מוגבהות.
  • שינוי תוכנית אימונים והגברה באופן ישיר
  • השמנת יתר – ההשמנה גורמת ללחץ על כפות הרגליים בגלל המשקל העודף
  • גיל מבוגר – בדרך כלל דורבן בכף הרגל מתפתח באנשים בני גיל 40 עד 60

מהם התסמינים של דורבן בכף הרגל?

מדובר בכאב חד המתרכז בסמוך לעקב והוא מופיע בעיקר עם היקיצה בבוקר או לאחר ישיבה ממושכת. בדרך כלל כאבי דורבן ברגל חולפים לאחר כמה דקות של פסיעה או הליכה אך עלולים לשוב ולתקוף לאחר זמן מה. חולים רבים, מתארים כי הכאב מוחמר ביותר בזמן ההליכה, כאשר משקל הגוף מופעל על אצבעות כף הרגל והעקב פונה כלפי מעלה. כמו כן, יש שמתארים את הכאב כשורף ומתמשך באזור הפנימי של כף הרגל בזמן הליכה.
מי שנוטה יותר מכל לסבול מכאבים של דורבן ברגל הם אנשים בעלי משקל עודף או ספורטאים שמבצעים פעולות של הליכה או ריצה על בסיס קבוע.

כאשר מתגלה חשד לכאבים של דורבן לא מומלץ להמתין וכדאי לגשת לאבחון רפואי מסודר. התאמה אישית של מדרסים לדורבן יסייעו בתיקון מנח כף הרגל (פרונציה מוגברת) שיפחית את רמת העומס והמתיחה של הרצועה בעצם העקב. המדרס אף יסייע בתמיכה מלאה של הקשת האורכית בכף הרגל ועל ידי כך יסייע בהפחתת הכאב עד היעלמותו. אך חשוב שהמדרסים האורטופדיים ייעשו כהלכה ובצורה מקצועית.

אם אתם סובלים מדורבן אתם מוזמנים ליצור קשר ולהביא סוף לכאבים באמצעות התאמה אישית של מדרסים אורטופדיים על ידי המומחה רועי קגן ב Kagan FootXpert. אצלנו תעברו בדיקה מקיפה במעבדת ההליכה המתקדמת ביותר בארץ באמצעות המכשור המתקדם והמשוכלל ביותר שקיים, במכונה ייחודית שיובאה מגרמניה.

לבדיקה וייעוץ ללא עלות על מדרסים לדורבן התקשרו עוד היום אל המומחה רועי קגן – 09-9770555 או לחצו כאן

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם